jak zmienic nazwe na chat

środa, 9 stycznia 2013

Znajomi.


EDIT:W związku z tym że dostałam dużo wiadomości na temat '' dlaczego mnie wywaliłaś'' kochani czytanie ze zrozumieniem wywalam wszystkich to raz a po 2 napiszcie mi tą deklarację ze bedziecie pomagac dnia 11.01 wtedy was przyjme,ile razy mam wam to pisać no bez przesady i pamiętajcie że przyjmuje tylko do 1.000 znajomych.!Pamietacie wszystko piszcie od piątku!.

Cześć,z tej strony Karolina (emo_kotek)
Na początek chciałam oznajmić iż zarówno ja jak i Ala nie mamy czasu na pisanie notek ledwo co ja to robię dziś poprawiam historię to już ostatni sprawdzian . Nowy film nie wiem kiedy będzie  po prostu nie chce mi się siedzieć po nocy i nadrabiać tego wszystkiego.Więc sądziłam iż powinniście wiedzieć że dziś wyrzucam znaj.Działa to na zasadzie tego że wyrzucam wszystkich.Mam 2 tys znaj teraz będę przyjmować do 1 tys max jak nie mniej.Nie proście mnie ''mogę zostać' bo i tak wyrzucę.Jak już wyrzuce wszystkich wtedy napisz mi wiadomość że obiecujesz że będziesz pomagał.Ostrzegam że ja będę na bieżąco sprawdzać komentarze do filmu oraz grafy czy rzeczywiście pomagasz czy masz mnie raczej dla ozdoby.Lubię osoby pomocne oraz tych którzy mają zasadę ''pomagasz mi ja pomagam Tobie'' bo to jest najlepsze wyjście.Nie będę oglądać filmów osób którzy nie oglądają moich.Więc jeśli chcesz mieć mnie w znaj dla ozdoby bądź dla levela to mnie długo nie będziesz miał.To tyle z mojej strony.

Pozdrawiam
emo_kotek

9 komentarze:

Nastusia ♥ pisze...

Ja zawsze oglądam twoje filmy i daje grafy jak tylko wejdę na twój profil i nie mam limitu : )

Anonimowy pisze...

Grafy daję co 15 min ;)
Jak film mnie zaciekawi to oglądam wszystkie odc.


!!!KitKat!!!

Anonimowy pisze...

Ja daje graf co godz. (brak vip) i ogl wszystkie twoje filmy!!! :)


pienkan

Unknown pisze...

Zawsze oglądam tobie filmy. Są po prostu boskie. Jak i również filmy Ali.Jeżeli prosisz o pomoc to Ok. Grafy tak ? Będę dawała je co godz. Lissek <33

Unknown pisze...

Ja także oglądam Twoje filmy , są boskie :33 Daję Ci grafy , jak mogę , pomagałam we wbiciu 25 lvl c;

olciaczek 175

Unknown pisze...

Ja rzadko wchodzę na msp i pomagam ;/ W każdym razie staram się komuś pomagać kiedy wchodzę na msp. Ps. Tosiulaaa

Anonimowy pisze...

Ja tez moge dawać czasem jak moge jak inni

samba4546

Unknown pisze...

Ja ci pomagam c:
ps . na msp kingusie01

weronikaburnicka pisze...

Ja ci pomagałam a mnie wywaliłaś


Weronika.mowie.