niedziela, 23 grudnia 2012

Konkurs!!


EDIT:PRACA NIE MA BYC ZROBIONA W PAINT ORAZ INNYCH PROGRAMOW KOMPUTEROWYCH!!! PRACE ZGLASZAMY DO 1 STYCZNIA !

Cześć ja i Ala organizujemy nowy konkurs ! W którym już nie trzeba nic robić na MSP :) liczy się w nim twórczość ... a i Ala wyłonimy 10 najlepszych prac które zostaną opublikowane na blogu oraz dołączona do nich sonda w której zagłosujecie wy.3 najlepsze prace zdobędą nagrody:
1 miejsce - rzeczy z listy do 30 tysięcy sc
2 miejsce - rzeczy z listy do 20 tysięcy sc
3 miejsce - rzeczy z listy do 10 tysięcy sc
Temat jest pracy jest prosty rysujecie co chcecie byleby było związane z Nowym Rokiem.Zdjęcie lub skan pracy wysyłacie na ten adres email : alakaromsp@gmail.com
Pamiętajcie żeby praca była jak najbardziej twórcza technika jest dowolna czy kolorujecie czy cieniujecie jest to nam obojętne.
Życzymy miłej pracy oraz jak najlepszej wyobraźni przy niej.

Pozdrawiamy ,

 ALAKINGA & emo_kotek
czwartek, 20 grudnia 2012

Pomoc dla was!


Kochani jak wiecie, grając w czyiś filmach zdobywa się fame, może to być nawet 100fame za każde obejrzenie filmu. Dlatego my z Karoliną doszłyśmy do wniosku, że chcemy wam pomóc. Jak wiecie w filmie może być max 8 osób nie zawsze tyle osób się wstawia i zostają wolne miejsca, które warto wykorzystać. Postanowiłyśmy, że jeśli będziemy miały wolne miejsce będziemy dodawać do filmu osoby, które mają mało do lvl ( max 30tys fame) od razu pragnę zaznaczyć, że nie wiemy jaka to będzie rola gdyż może to być jakaś normalna rola ale możemy gdzieś was w tym filmie po prostu schować. Jeśli chcecie z tego skorzystać zgłaszajcie się w komentarzu do tej notki. Piszcie swój Nick, ilość fame jaka wam brakuje i który macie lvl. Pewnie dziwicie się po co lvl, lvl jest po to bo chcemy w pierwszej kolejności pomagać niższym lvl bo każdy wie, że te niższe mają najtrudniejsze zadanie żeby wbić fame. Proszę też was abyście pamiętali, że zgłaszając się nie oznacza to, że zagracie w najbliższym filmie. Chętnych jest dużo, a my staramy się dodawać was po kolei jak się zgłosicie.
piątek, 14 grudnia 2012

Forum

1.Rejestracja

Więc dla użytkowników którzy pierwszy raz będą użytkować takie forum krótka instrukcja na temat zarejestrowania się  (forumularz wypełniamy tylko tam gdzie jest gwiazdka!) Opiszę krótko więc
1.otwórz stronę forum : forummsp.fora.pl
 2.Znajdź przycisk ''rejestracja'' i w niego kliknij
 3.Kliknij ''Zgadzam się na tę warunki''
 4.Następnie wypełniamy formularz pamiętając że wypełniamy pola przy których jest tak zwana gwiazdka reszty nie musimy.
5.Gdy zrobimy już wszystko co potrzebne i przepiszemy kod z obrazka klikamy przyciska wyślij.(screen 3) 6.Potwierdzamy e-maila i gotowe jesteś już użytkownikiem naszego foru

 2.Jak zobaczyć ranking najaktywniejszych z użytkowników?
Otwieramy stronę forum i klikamy w ''użytkownicy'' ,wówczas mamy tam tak zwaną metodę sortowania i zminiamy z ''daty przyłączenia'' na ''10 najaktywniejszych'' porządek zmieniamy z ''rosnąco'' na ''malejąco'' to tyle w związku z tym.

 3.Jak dodawać odpowiedź (post) na dany temat?
To proste ! Wystarczy jak klikniesz na daną kategorię np. Pomoc na MSP i klikniesz w dowolny temat jaki ktoś utorzył i nad jego postem będzie ''dodaj odpowiedź''

 4.Jak utworzyć własny temat ?
Kliknij na daną kategorię i poszukaj napisu ''nowy temat'' 5.Jak się najłatwiej poruszać (wracać do strony głównej) Wsytarczy jak naciśniesz logo msp :) To tyle na dziś Pozdrawiam emo_kotek
wtorek, 11 grudnia 2012

Fame a sc!


Moi drodzy ta notka powstała dlatego, że nadal dużo osób myśli niestety błędnie, że ilość zarobionych fame odpowiada ilości zarobionego Sc. Niestety tak nie jest i my chcemy wam pokazać za pomocą tej notki, że fame nie jest zależne od Sc i odwrotnie.

Pierwsza rzecz fame zarabiamy za :

-  nasze filmy ( oczywiście ilość fame jest zależna od rodzaju filmu, robiąc normalny film maksymalnie można dostać ok. 300fame, za dobrze zrobioną 10sek maksymalnie otrzymujemy 175 fame, a za dobrze zrobioną 12sek maksymalnie 185 fame).

- grafy (maksymalnie za grafa można dostać 343fame)

- looki

- artbooki

- awards

- różne gry

- fame booster ( podwójne fame ale nie Sc)

- grając w czyiś filmach ( tu maksymalnie możemy dostać 100fame z każdego obejrzenia filmu)

Druga rzecz Sc te która wlicza się do zarobionych w rankingu dostajemy za:

- nasze filmy ( za dobrze zrobiony film dostajemy 25sc tak samo jak za dobrze zrobioną 12sek natomiast za dobrze zrobioną 10sek dostajemy 24sc - często niektórzy myślą, że za 10sek i 12 sek dostaje się tyle samo)

- te zebrane w chatroomach

- gry

- kręcenie kołem

 
Sc oczywiście dostajemy również kupując VIP lub samo Sc a także zarabiamy je oglądając czyjeś filmy, tyle, że te Sc do naszych zarobionych i wyświetlanych w rankingu się nie wlicza.

Teraz pare słów na temat gry w filmach innych osób. Jak wiecie większość osób sprawdzając kogoś w rankingu od razu porównuje tą osobę do innych bo czemu niby ona ma więcej fame a mniej Sc wtedy zaczynają się plotki i podejrzenia, że oszukuje, że hackuje. Jak wspomniałam wcześniej grając w czyimś filmie można za każde obejrzenie dostać nawet 100fame. Więc przypuśćmy, że film ma 100 wejść to osoba w nim grająca może dostać maksymalnie za niego 10.000 fame ale 0sc. Czemu o tym wspominam? A dlatego, że osoby, które grały w moich bądź filmach Karoliny są zaraz oskarżane o nie wiadomo co. Dlatego ja chcę pokazać na przykładzie Izubella.xD jak takie wbijanie fame wygląda. Iza wracając na msp miała 10lvl to było jakiś miesiąć temu teraz ma prawie 19lvl. Grała główną rolę w moim 4 odcinkowym serialu, cały serial miał ok. 36.207 wejść i to razy 100fame (bo Iza ma ciągle vipa) wychodzi, że za sam udział zarobiła 3mln 627.900tys fame ale 0sc i teraz dla tych wszystkich, którzy kogoś o coś podejrzewają a nie wiedzą w jaki sposób ten ktoś wbija fame pokarze ranking i miejsce Izy:


 

Jak widać ma zarobione 43.549sc osoby o podobnej ilości fame mają nawet zarobione 212.004sc. Różnica ogromna ale jak wspomniałam wcześniej Iza ogromną ilość fame zdobyła grając w filmach. No ale przypuśćmy, że Iza nie gra w filmach a żeby zdobyć taką ilość fame musiałaby zrobić dużo filmów wtedy i Sc miałaby o 3 razy więcej i dla tych co wiecznie mają problem i komuś wyliczają Sc i fame pasowałoby ale jak już ktoś zarabia inaczej od razu jest podejrzewany i wytykany palcami bo jego fame i Sc nie jest takie samo jak innych.

Mam nadzieje, że ten przykład bardzo dobrze pokazał, że fame ma się nijak a nawet nie ma się wcale do zarobionego Sc. Dlatego proszę pamiętajcie, że Sc i fame to dwie odzielne sprawy i każdy zarabia je inaczej co nie oznacza, że od razu oszukuje lub hackuje.

 
ALAKINGA

 
sobota, 8 grudnia 2012

Wyniki konkursu!!!

Moi drodzy właśnie w tej chwili zakończył się nasz konkurs. Dziękujemy tym wszystkim, którzy wzieli w nim udział. Przyznam looki były naprawdę ładne ale niestety miejsca są 3 a raczej cztery gdyż na drugim miejscu będą 2 osoby z taką samą liczbą głosów.
Ale nie ma co przeciągać o to zwycięzcy konkursu:

1 miejsce i rzeczy z listy do 30.000sc - ValerianPL
2 miejsce i rzeczy z listy do 20.000sc - Dev. i Agnieszka_567
3 miejsce i rzeczy z listy do 10.000sc - Akaaaali


Teraz krótka informacja dla zwycięzców, jak wiecie teraz na msp jest limit 10 prezentów dziennie. Dlatego uzupełnijcie liste a my będziemy wysyłać po pare prezentów dziennie każdej z osób oczywiście będziecie również informowani na bierząco ile wam zostało jeszcze do wydania na nagrody.
Jeszcze raz bardzo dziękujemy wszystkim za udział i gratulujemy zwycięzcom.


ALAKINGA
piątek, 7 grudnia 2012

Finał...

Do finału przeszły: Grupa 1 : BlackJusta została zdyskwalifikowana za oszustwo więc z tej grupy Vanuela Grupa 2 : Akaaali i Valerianpl bo mieli remis Grupa 3: Dev. Grupa 4: Sakariii zdyskwalifikowana za oszustwo więc z tej grupy Agnieszka_567 Grupa 5: emcia 123 Grupa 6:_oskii_ zdyskwalifikowany za oszustwo z tej grupy przechodzi gabi5419 Za informacje i screeny dotyczące oszustwo dziękujemy . Gramy fair ! A teraz głosowanie na najlepszy look zimowy :







wtorek, 4 grudnia 2012

Głosowanie czas...START!

Razem z Alą skróciłyśmy Wam czas do zgłoszeń z góry przepraszamy ale masa wiadomości ....
Więc tak głosujecie wy na jedną osobę z danej grupy ... macie do oddania dokładnie 6 głosów :)
Nic was to zresztą nie kosztuje ;).Pamiętajcie żeby głosować rozsądnie i przypominam że głosujemy na najładniejszy look zimowy ! . Kiedy się ujawnią zwyciezcy z danych grup będą oni już rywalizować między sobą i równiez będą się liczyły Wasze głosy.A teraz do autorów looków fajnie by było gdybyście nie głosowali sami na siebie to głupie i nie fair w stosunku do innych.!Za każdy polecanie swojego looka i proszenia o głosy zostaniecie automatycznie zdyskwalifikowani więc nie radze,i jeśli ktoś zauważy i będzie miał dowód (screen) że ktoś nie przestrzega tej zasady dostanie nagrodę za to że pomógł nam i innym grać fair.Dobra nie zanudzam Was macie screeny i sony no to do dzieła
Głosowanie do piątku (7.12.2012) Możesz kliknąć aby powiększyć sobie screen.Wszystko zostało po kolei wstawione grupami !.Jak zobaczycie sonde do sie połapiecie


sobota, 1 grudnia 2012

Powitanie nr 2 i konkurs!!!

Tym razem z tej strony wita was Ala (ALAKINGA) jak już zdąrzyliście przeczytać poprzednią notkę mam zaszczyt prowadzić tego bloga z Karoliną ♥ Ale tych przywitań wystarczy. Pomyślałyśmy, że nie ma co się obijać i na otwarcie bloga mamy dla was konkurs polegający na zrobieniu looku zimowego. Sprawa jest prosta robisz look sobie podpisujesz go look zimowy na konkurs wysyłasz nam wiadomość na msp, że taki look wykonałeś,a my w wolnej chwili go zobaczymy. Konkurs trwa od dziś (01.12.2012) do czwartku (6.12.2012). Ogłoszenie wyników będzie w piątek (7.12.2012). Nagrody w konkursie będą następujące:


1 miejsce - rzeczy z listy do 30.000sc
2. miejsce - rzeczy z listy do 20.000sc
3. miejsce - rzeczy z listy do 10.000 sc
 
 
Na tym zakończę tą notkę i zachęcam wszystkich do wzięcia udziału gdyż konkurs jest prościutki a nagrody warte poświecenia chwili czasu.



ALAKINGA
 
 

 

Przywitanie :)

No siemaaaa :3
Jestem Karolina na msp emo_kotek a bloga prowadzę z zacną Alicją (ALAKINGA) ^.^
Będą konkursy i dużo ciekawych notek no to ten tego ZAPRASZAM
I zapraszam do wspólnego chatowania ! :)
Regulamin jest osobno dla bywalców (Memberzy),i osobno dla moderatorów.
Póki co jest ten co na zakładce :)