jak zmienic nazwe na chat

środa, 2 stycznia 2013

Przepraszamy

Ja i Ala z góry przepraszamy za to że nie umieściłyśmy prac finałowych ale ostatnio ich nie przeglądałyśmy ponieważ były święta i każdy chciał trochę spokoju.Prac dostałyśmy sporo tylko zerknęłam okiem i zobaczyłam że większość została wykonana w paint'cie. Ale w notce było wyraźnie napisane że nie robimy przy pomocy programów komputerowych jeśli jeszcze macie siłę i ochotę coś narysować i wysłać to zapraszamy zgłoszenia przedłużamy do 15 stycznia.Ponieważ ja i Ala też mamy szkołę,oraz też mamy oceny do poprawienia dlatego ja już uprzedzam że będę mniej czasu na MSP niż zwykle ponieważ mam zagrożenie z Historii a do 15 jest u mnie wystawienie ocen czerwonym długopisem.Ala musi poprawić WOS do końca tego tygodnia więc nie jest nam lekko,zrozumcie sytuacje i starajcie się pisać na MSP w mailach tylko ważne informacje iż przewijanie poczty po całym dniu jest męczące.Tak jeszcze już odbiegając od tematu bardzo dziękuje za pomoc z levelu jeszcze tylko troszeczkę i wbije 25 level a po wbiciu opublikuje na moim kanale na youtube film specjalny który już jest gotowy tylko czekam na własnie ostatniego screena.A więc zapraszam do obserwowania oraz dodawania subskrypcji na mój kanał : xTheMyffax oraz na kanał Ali: Alicja ALAKINGA

Dziękujemy za przeczytanie oraz pozdrawiamy !

3 komentarze:

Unknown pisze...

Okej zrobie cuś!

Nastusia ♥ pisze...

Dobrze ja pisze ale nigdy nie odpisujecie wiec może napisze tu mogę być którymś z was filmie ?

julka923 pisze...

Uffff.....dobrze, że przedłużyłyście. Dałam pracę zrobioną w Paincie, a do 15 stycznia dam jescze jedną, narysowaną własnoręcznie :)