jak zmienic nazwe na chat

sobota, 5 stycznia 2013

25 LVL


UWAGA! został napisany wcześniej przez emo_kotek a opublikowany przez ALAKINGĘ.
Cześć :3
Dziękuje za każdą pomoc kochani *o* w końcu mam 25 lvl :) . Więc obiecałam Wam że zrobię film w którym wszystkim podziękuje i umieszcze stare screeny a więc niżej wstawiam wam ten film . :)) Myśle że się podoba.Dostałam bardzo dużo grafów i za to wam dziękuje nie licząc że miałam szczęście mieć takich znajomych jak Wy ponieważ moja oglądalność filmowa jest nie mała :D .  Dziękuje Ewie Oskarowi oraz Ali bardzo się starali i pilnowali mojego fame w tej dramatycznej końcówce którą przegapiłam gdyż jestem w szpitalu.Kazałam im nie pomagać gdyż po moim powrocie wbiłabym te fame ale upraciuchy chciały pomóc.Ewa zrobiła screena levela :3.Przypominam iż ta notke pisałam dzień wcześniej jak jeszcze miałam laptopa.A więc skoro wbiłam 25 lvl to czas na porządki !!! ale to dopiero za tydzień wiecej informacji napisze w sobote . (ABY ZOBACZYC FILM KLIKNIJ TU)

5 komentarze:

Unknown pisze...

Jej ! Gratulacje =>

Amcia090 pisze...

Gratuluję Karo! <3

as98101 pisze...

Brawo Karo<3333
Zasłużyłaś na 25lvl :)
...nie to co inni..

Unknown pisze...

Gratuluję , Karo : )

fleur pisze...

Gratuluję.