jak zmienic nazwe na chat

sobota, 1 grudnia 2012

Powitanie nr 2 i konkurs!!!

Tym razem z tej strony wita was Ala (ALAKINGA) jak już zdąrzyliście przeczytać poprzednią notkę mam zaszczyt prowadzić tego bloga z Karoliną ♥ Ale tych przywitań wystarczy. Pomyślałyśmy, że nie ma co się obijać i na otwarcie bloga mamy dla was konkurs polegający na zrobieniu looku zimowego. Sprawa jest prosta robisz look sobie podpisujesz go look zimowy na konkurs wysyłasz nam wiadomość na msp, że taki look wykonałeś,a my w wolnej chwili go zobaczymy. Konkurs trwa od dziś (01.12.2012) do czwartku (6.12.2012). Ogłoszenie wyników będzie w piątek (7.12.2012). Nagrody w konkursie będą następujące:


1 miejsce - rzeczy z listy do 30.000sc
2. miejsce - rzeczy z listy do 20.000sc
3. miejsce - rzeczy z listy do 10.000 sc
 
 
Na tym zakończę tą notkę i zachęcam wszystkich do wzięcia udziału gdyż konkurs jest prościutki a nagrody warte poświecenia chwili czasu.



ALAKINGA
 
 

 

11 komentarze:

Unknown pisze...

zg sie kingusie01

alicja pisze...

Zgłaszam się! :D Ala_Ola. ;p ( 4 ♥ (Na konkurs Karo i Ali ;p)") :$

Acaciia pisze...

No ot ja tez sie zglaszam jkc. Acaciia

Unknown pisze...

Zglaszam się na msp jestem 1oliwia23

Unknown pisze...

Zglaszam síe ;3 zaszczyce was swa obecnascía w tym konqu xD powodzenia :)

Anonimowy pisze...

Zgłaszam się, Moje konto to CarolinuŚ ;D

Shunii pisze...

Zgłaszam Się ;3
Shunii

Klaudia. :) pisze...

Zgłaszam się
Natalkaa.♥

moviestarplanet ♥ pisze...

zgłaszam się ;3
$$$$martyna$$$$m3 a i wczoraj zrb look ;>
nwm czy znajdziesz xd

Tokyo pisze...

Ja mam 2 looki moj login to Tokyo (zglaszam sie ;3)

Shulpev pisze...

Zgłaszam sie Amelka@fiolet :3