jak zmienic nazwe na chat

wtorek, 4 grudnia 2012

Głosowanie czas...START!

Razem z Alą skróciłyśmy Wam czas do zgłoszeń z góry przepraszamy ale masa wiadomości ....
Więc tak głosujecie wy na jedną osobę z danej grupy ... macie do oddania dokładnie 6 głosów :)
Nic was to zresztą nie kosztuje ;).Pamiętajcie żeby głosować rozsądnie i przypominam że głosujemy na najładniejszy look zimowy ! . Kiedy się ujawnią zwyciezcy z danych grup będą oni już rywalizować między sobą i równiez będą się liczyły Wasze głosy.A teraz do autorów looków fajnie by było gdybyście nie głosowali sami na siebie to głupie i nie fair w stosunku do innych.!Za każdy polecanie swojego looka i proszenia o głosy zostaniecie automatycznie zdyskwalifikowani więc nie radze,i jeśli ktoś zauważy i będzie miał dowód (screen) że ktoś nie przestrzega tej zasady dostanie nagrodę za to że pomógł nam i innym grać fair.Dobra nie zanudzam Was macie screeny i sony no to do dzieła
Głosowanie do piątku (7.12.2012) Możesz kliknąć aby powiększyć sobie screen.Wszystko zostało po kolei wstawione grupami !.Jak zobaczycie sonde do sie połapiecie


4 komentarze:

Julka i Paula pisze...

Szkoda ;C
Chciałam dzisiaj zgłosić bo dokupiłam ostatnią rzecz

_green girl_

Rock934 pisze...

Jak zrobiłyście tą sondę?

Unknown pisze...

JA cieeeee.... Tyle się zgłaszam a nawet takie looki się dostają co ja jakaś przeklęta? Boże.... też się zgłaszałam ale widocznie nikt na moje nie looka....-.-

Ritave pisze...

Zgłosiłam się do konka napisałam do Ali ale tu mojego looka nie ma! Wiedziałam że nie wygram ani nie zajmę żadnego miejsca ale chociaż mogłyście go zobaczeć!!! -,-...